کد خبر: 1213828
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی  شبکه «من‌وتو» بیان کرد

جوان آنلاین: ۱۴سال در یک شبکه ماهواره‌ای ضدایرانی تلاش کردند در پوشش سرگرمی، دیکتاتور خائن و فراری را سفیدشویی کنند، اما نهایتاً در آستانه دهه فجر تعطیل شد، یعنی هزینه می‌کنند و تلاش دارند، اما در نهایت شکست می‌خورند و مانند منافقین در آلبانی برای خود دنبال جای خواب هستند. 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در دومین روز نشست هم‌اندیشی مداحان اهل‌بیت (علیهم‌السلام) که با عنوان «سرمشق فاطمی در عرصه ستایشگری» به همت خانه مداحان و هیئت رزمندگان اسلام در مشهد برگزار شد، گفت: از ۲۵۰سال دوران زندگی ائمه اطهار (ع) مقاطع خاصی در مجالس هیئت و روضه بیان می‌شود. یک برهه‌هایی از تاریخ اسلام خاص و متفاوت است و مسیر امت اسلامی را تغییر داده که بعد از هزارو ۴۰۰ سال درباره آن در منابر و مجالس روضه سخن می‌گویند. 
سخنگوی دولت با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی در غزه و راهپیمایی‌های گسترده جهانی در حمایت از مردم فلسطین در کشور‌های مختلف گفت: تحولاتی که در سه ماه اخیر در منطقه و جهان شکل گرفته است نیز نشانه دیگری از تغییر هندسه تحولات جهان به نفع استقلال، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی ملت‌های آزادی‌خواه جهان است. 
بهادری‌جهرمی تصریح کرد: مستکبران عالم دست‌به‌دست هم می‌دهند تا تحولی را رقم بزنند، اما عده‌ای جوان در غزه نقشه‌ها را تغییر می‌دهند و این نشان می‌دهد همچنان صحنه کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا زنده و نبرد حق و باطل پابرجاست. وی گفت: تاریخ هزارو ۴۰۰ سال بعد از عاشورا در همان روز عاشورا تغییر کرده است. این تاریخ را امام حسین (ع) تغییر داد نه جریان باطلی که جنایت عصر عاشورا را رقم زد و امروز نیز اگر در مسیر حق و پیشرفت، تلاش و جدیت به خرج دهیم، حتماً پیروز خواهیم بود. 
بهادری‌جهرمی گفت: ۱۴سال در یک شبکه ماهواره‌ای ضدایرانی که بودجه سالانه آن بیش از ۱۰برابر یارانه همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات داخلی بود، تلاش کردند در پوشش سرگرمی، دیکتاتور خائن و فراری را سفیدشویی کنند، اما نهایتاً در آستانه دهه فجر تعطیل شد، یعنی هزینه می‌کنند و تلاش دارند، اما در نهایت شکست می‌خورند و مانند منافقین در آلبانی برای خود دنبال جای خواب هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار